ციფრული მარკეტინგისა და კომუნიკაციების ერთ-ერთი წამყვანი გამოცემა Luxe Digital ყველაზე პოპულარული და ძვირადღირებული ბრედების Top 15 აქვეყნებს. გამოცემის ინფორმაციით, მათი პოპულრობის ერთ-ერთი მთავარი ფაქტორი ერთგული მომხმარებლების მასშტაბურობა სოციალურ მედიაში და ბრენდების ონალინ აქტივობებია. როგორც გამოცემა აღნიშნავს, ეს კომპანიები, ყოველთვის მაღალი სეგმენტის მომხმარებლებისა და „ინფლუენსერების“ ყურადღების ცენტრშია.
გამოცემამ Top 15 ბრენდი მომხმარებლების მხრიდან მოთხოვნისა და პოპულარობის მიხედვით შეადგინა. კვლევისას გამოიყენეს Google-ის მონაცემები, რომლის მიხედვითაც ცნობილი გახდა თუ რომელ ძვირადღირებულ ბრენდებს ეძებდნენ ყველაზე ხშირად საძიებო სისტემაში.

კომენტარები: