ერთ დღესაც, კვირის ერთი ჩვეულებრივი ფერადი, შესაძლოა მზიანი, წვიმიანი, ან ღრუბლიანი დღე , მოულოდნელად იქცა „შავად“. მადლიერების მეორე დღეს , დილით ადრე ამერიკელი ხალხი გაეშურა სავაჭრო ცენტრებისკენ და დაიწყო თავდაუზოგავი ბრძოლა ფასდაკლებული სასურველი ნივთების „ხელში ჩასაგდებად“ .
დღეისთვის, შავი პარასკევი არის ნოემბერში განსაზღვრული კონკრეტული პერიოდი, რომელიც აერთიანებს საოცარ და წარმოუდგენელ ფასდაკლებებს. ამ დღეს კომპანიები, ცნობილი ბრენდები, ერთიანდებიან, ერთმანეთს უსწრებენ , და მომხმარებელს სასურველი , საოცნებო ნივთის შეძენაში ხელს უწყობენ. მომხმარებლისთვის კი, ეს ერთ გვარ ნადირობას ჰგავს, თავისი ადრენალინით, იმისთვის, რომ სურვილები აისრულოს.
ალბათ, ყველათვის საინტერესოა ერთი შეხედვით უწყინარ, და პირიქით, იდეურად, დადებით დღეს, რატომ დაერქვა „შავი პარასკევი“. ამის მიზეზად, მყიდველთა უზარმაზარი რაოდენობის გამო გამოწვეული საგზაო შემთხვევები და ზოგ შემთხვევაში ძალადობაც კი, იქცა. ფრაზა “შავი პარასკევი” ეკუთვნის ფილადელფიურ პოლიციას, რომელმაც ასე აღწერა სავაჭრო ტერიტორიებზე მომხდარი უბედური შემთხვევების რაოდენობა.
წელს, 29 ნოემბერი , მასშტაბური ფასდაკლებების დღეა. საქართველოც, როგორც მსოფიოს დანარჩენი ქვეყანა უერთდება ტრადიციას. ისღა დაგვრჩენია, ზუსტად ვიცოდეთ რისი შეძენა გვსურს, გადავდოთ ყველა საქმე გვერდით და „შოპინგით“ მიღებული დადებითი ემოციებისკენ გავეშუროთ.
შიქ ბებე კი წარმატებულ შავ პარასკევს გისურვებთ!
კომენტარები: